Znakowanie

GRAWER

Polega na precyzyjnym usunięciu wierzchniej warstwy produktu, odsłaniając jego bazową fakturę. Nie ma możliwości wyboru koloru znakowania – jest on uzależniony od rodzaju materiału z jakiego jest wykonany znakowany przedmiot. Grawerowanie jest gwarantem ogromnej precyzji odwzorowania każdego, jednokolorowego logotypu.

Wady i zalety:

+ trwałość, precyzja i wysoka powtarzalność znakowania
+ odporność na ścieranie
+ korzystna cena
+ możliwość personalizacji bez ponoszenia dużych kosztów

– brak możliwości wyboru koloru znakowania

NADRUK UV

Kolory – CMYK + kolor biały + lakier

Nowoczesna i szybka metoda znakowania w pełnej palecie CMYK – czyli z zachowaniem fotograficznego odwzorowania grafiki. Obraz jest nadrukowywany specjalnymi farbami bezpośrednio na powierzchni znakowanego gadżetu, a następnie utwardzany za pomocą promieni UV. Co najważniejsze, farba po utwardzaniu UV jest już sucha, co znacznie skraca czas produkcji!

Wady i zalety:

+ nadruk pełen kolor
+ fotograficzne odwzorowanie drukowanego obrazu
+ możliwość zastosowania przejść tonalnych
+ możliwość personalizacji bez ponoszenia dużych kosztów

– jakość wydruku uzależniona jest od jakości przesłanych plików
– nadruk możliwy prawie wyłącznie na płaskich powierzchniach

TŁOCZENIE

Metoda znakowania cechująca się niezwykłą elegancją. Indywidualnie przygotowywana matryca jest odciskana w materiale pod wpływem dużego ciśnienia i wysokiej temperatury. Głębokość oraz ostateczny wygląd tłoczenia zależy od rodzaju materiału oraz jego wrażliwości na odkształcenia.

Wady i zalety

+ trwałe  i eleganckie zdobienie
+ dobre odwzorowanie grafiki

– wysoki koszt przy niskich nakładach
– ograniczone zastosowanie ze względu na wymagania dotyczące materiałów
– brak możliwości wyboru koloru znakowania

Złocenie: dodatkową możliwością jest wypełnienie wzoru kolorem np. złotym lub srebrnym – przy odgrzewaniu matryca odciska ze specjalnej folii wybrany kolor.

DOSTĘPNE MIEJSCA ZNAKOWANIA

Możliwość wyboru kilku miejsc znakowania, np. logo miejsce nr 4, a tekst miejsce nr 2.