Znakowanie

Polega na precyzyjnym usunięciu wierzchniej warstwy produktu, odsłaniając jego bazową fakturę. Nie ma możliwości wyboru koloru znakowania – jest on uzależniony od rodzaju materiału z jakiego jest wykonany znakowany przedmiot. Grawerowanie jest gwarantem ogromnej precyzji odwzorowania każdego, jednokolorowego logotypu.

Wady i zalety:

+ trwałość, precyzja i wysoka powtarzalność znakowania
+ odporność na ścieranie
+ korzystna cena
+ możliwość personalizacji bez ponoszenia dużych kosztów

– brak możliwości wyboru koloru znakowania

Kolory – CMYK + kolor biały + lakier

Nowoczesna i szybka metoda znakowania w pełnej palecie CMYK – czyli z zachowaniem fotograficznego odwzorowania grafiki. Obraz jest nadrukowywany specjalnymi farbami bezpośrednio na powierzchni znakowanego gadżetu, a następnie utwardzany za pomocą promieni UV. Co najważniejsze, farba po utwardzaniu UV jest już sucha, co znacznie skraca czas produkcji!

Wady i zalety:

+ nadruk pełen kolor
+ fotograficzne odwzorowanie drukowanego obrazu
+ możliwość zastosowania przejść tonalnych
+ możliwość personalizacji bez ponoszenia dużych kosztów

– jakość wydruku uzależniona jest od jakości przesłanych plików
– nadruk możliwy prawie wyłącznie na płaskich powierzchniach

Dostępne miejsca położenia graweru / nadruku.